מטרת אמנה זו לקבוע כללים הנוגעים לזכויות לקוחות משרדנו, בבואנו להעניק להם משירותי המשרד, תוך התייחסות לעקרונות הקבועים בחוזר סוכנים ויועצים מספר 2018-10-3 מטעם רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון.
הגינות וכבוד
משרדנו מתחייב להתייחס לכל לקוח בהגינות ובכבוד.
מקצועיות
בעל הרישיון במשרדנו מחויב להכיר את הוראות הדין הרלוונטיות ואת המוצרים לגביהם יינתן השירות לכל לקוח ולהיות בקיא בשינויים ובעדכונים בתחום העיסוק של משרדנו.
תקשורת
משרדנו מתחייב לקיים תקשורת יעילה עם כל לקוח בהתאם לדרכי ההתקשרות הנהוגים במשרדנו, לפי בחירת כל לקוח (פירוט בהמשך אמנה זו).
זמינות
משרדנו מתחייב לספק מענה ענייני ומתאים לצרכי כל לקוח בזמן סביר ממועד פניית
הלקוח תוך מסירת תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן (פירוט בהמשך אמנה זו).
שעות קבלת הקהל
ימי ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-17:00
דרכי התקשרות
טלפון: 077-2084465
דואר אלקטרוני: inbal@b4u-ins.co.il
אחראי שירות לקוחות במשרדנו: עינבל לוי
לוחות זמנים לקבלת השירות ממשרדנו
- מענה ראשוני לפניית לקוח – תוך 2 ימי עסקים.
- לקוח המבקש לתאם פגישה או לשוחח עימו – תוך 7 ימי עסקים מקבלת פניית לקוח.
- העברת אישור, מסמך, בקשה לגוף מוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר – תוך 7 ימי עסקים.
- מסירת מסמכים ללקוח )הקשורים ללקוח והמצויים ברשות משרדנו( – תוך 3 ימי עסקים.
- בקשר למוצר פנסיוני – פניית שירות לגבי שינוי במצבו של הלקוח – תוך 7 ימי עסקים.
יובהר כי בנסיבות מיוחדות ייתכן כי פרקי הזמן למתן השירות המבוקש יהיו ארוכים יותר אך סבירים, בנסיבות העניין.
חשוב לדעת
שכר טרחה
ייתכן ובגין שירותים מסויימים הניתנים על-ידי משרדנו ידרש הלקוח לשלם שכר טרחה. במקרה שכזה משרדנו יפרט ללקוח בכתב באשר לרכיבים השונים בגינם נדרש התשלום וסך גובה התשלום. עוד חשוב לדעת כי ייתכן וחלק מהשירותים בתשלום כוללים קבלת מידע או העברת מידע אותם יכול הלקוח להפיק בעצמו ללא עלות או בעלות נמוכה דרך הגוף המוסדי או דרך ממשקים דיגיטליים של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון.
הליך יישוב תביעה
במקרה של פניית לקוח למשרדנו בעניין תביעה כלפי גוף מוסדי למימוש זכויות לפי תנאי פוליסת ביטוח, לפי תקנון קרן פנסיה, או לפי תקנון קופת גמל (לעיל ולהלן: "הגוף המוסדי"), משרדנו יביא לידיעת הלקוח מידע אודות זכויותיו ויביא לידיעתו את דרכי הפעולה מול הגוף המוסדי העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה – מידע כאמור ימסר תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית לקוח.
גילוי נאות
גילוי נאות לסוכן ביטוח תאגיד בענף הפנסיוני (לפי סעיף 21(א) לחוק הפיקוח על העיסוק הפנסיוני)
- אני, בשבילך, סוכנות לביטוח בע"מ, סוכנות בעלת רישיון בענף הביטוח הפנסיוני, המשמשות החוק שחל לגבינו ואשר מכוחו ניתן רישיון זה, ואיננו חברה למתן ייעוץ פנסיוני.
- במסגרת רישיוננו כסוכנות בענף הפנסיוני, אנו קשורים בחוזה כדין עם רשימת הגופים המוסדיים הבאים, ואשר את מוצריהם אנו וסוכניהם מטעמנו משווקים:
- מגדל, כלל, מנורה, הראל, איילון, הפניקס, הכשרה חברה לביטוח בע"מ; ביחס לסוגי המוצרים הפנסיוניים- קרנות השתלמות / קרנות פנסיה / קופות גמל / ביטוחי מנהלים.
- מגדל, כלל, מנורה, הראל, הפניקס, מיטב, אלטשולר, מור פסגה וגמל בע"מ; ביחס לסוגי המוצרים הפנסיוניים- קרנות השתלמות / קרנות פנסיה / קופות גמל / ביטוחי מנהלים.
- מור, מיטב, אנליסט, ילין לפידות בית השקעות בע"מ; ביחס לסוגי המוצרים הפנסיוניים- קרנות השתלמות / קרנות פנסיה / קופות גמל / ביטוחי מנהלים.
- איננו עוסקים בשיווק ואנו, לרבות העובדים מטעמנו, לא ממליצים לגבי מוצרים פנסיוניים של גופים מוסדיים אחרים ונוספים מאלה שרשומים מעלה, ושעימם אנו בקשרי הפצה וזכאים מהם לתשלומי עמלות.
- יש לנו, כסוכנות לביטוח, זיקה לכל המוצרים הפנסיוניים אותם אנו וסוכניהם מטעמנו משווקים, שכן הסוכנות זכאית לתשלומי עמלות על פי הסכמי הפצה כאמור, ועל כן עשויים להיות לנו ולמי מטעמנו העדפה לשווק סוג מוצר אחד על פני סוג מוצר פנסיוני אחר, או מוצר של גוף מוסדי מסוים על פני מוצר פנסיוני של גוף מוסדי אחר.
משרדנו נמנה על חברי לשכת סוכני הביטוח בישראל
